Oglaševanje je orodje, ki nam omogoča, da prikažemo svojo blagovno znamko ali pa storitve celotnemu svetu. Oglasi imajo različne oblike, od digitalnih do različnih fizičnih. Dandanes se ljudje bolj osredotočijo na digitalne oglase, ker je tam prihodnost in več potencialnih strank. Mnoga podjetja oglašujejo svoje storitve na popularnih spletnih straneh, kot so Google ali pa Facebook.
Facebook je edinstveno orodje za oglaševanje blagovne znamke, saj ga ima skoraj vsaka oseba na svetu. Objava oglasa na Facebooku je zelo preprost postopek. Lahko se naredi preprost plačljiv oglas ali pa ustvarite svojo lastno skupino. Število ljudi, ki je lahko v vaši interesni skupini, je neomejeno in velikokrat bodo podjetja v te skupine objavile oglase, ki so morda še bolj učinkoviti kot pa plačljivi.
Nekatera podjetja oglašujejo še na bolj tradicionalne načine, kot so oglasi v časopisih ali na plakatih. To običajno ni tako učinkovito, lahko pa jih uporabijo, da dosežejo popolnoma drugo demografsko populacijo. Najboljši oglasi so najpogosteje ob velikih prireditvah, kot so športne igre ali pa koncerti. Na primer letos so imela podjetja priložnost objaviti mnoge oglase med olimpijskimi igrami. Nekatera podjetja so razkrila nove produkte v tem času. Tovrstni oglasi dobijo zelo veliko ogledov zaradi popularnosti olimpijskih iger.
Drug primer dogodka, kjer je oglaševanje zelo popularno in učinkovito je med Evrovizijo. Veliko podjetji vzame to priložnost, da objavijo daljše ali pa bolj kakovostne oglase. Oglasi so tudi lahko objavljeni na spletnih straneh, ki predvajajo te dogodke, kot so YouTube ali pa njihove osebne strani.
Podjetja lahko organizirajo različne prireditve za pridobivanje prepoznavnosti blagovne znamke, kot so igre na srečo ali nagradne igre. Velikokrat je stari način oglaševanja zelo učinkovit. Na primer poslovna vabila in kartice so najpogostejši način oglaševanja. To je zelo pogost pojav v večjih mestih, ko se v mestu odpre nova trgovina. Velikokrat bodo imeli različne prireditve ob končani obnovi trgovine. Nekatere trgovine imajo organizirano oglaševanje v obliki trženjske strategije. To je recimo zbiranje različnih nalepk za različne nagrade ali pa popuste.
Najbolj preprosta oblika oglaševanja je morda oglas na radijskih postajah. Najbolj preprosti načini oglaševanja so pogosto tudi najbolj učinkoviti. Radio je še vedno najboljši način spremljanja dogodkov, ki se dogajajo okoli nas. Radio je star medij, ki ga spremljajo skoraj vsi in je edini medij, ki nam lahko preprosto ponudi vse informacije v nekaj minutah. Velikokrat so oglasi na radijskih postajah cenovno dostopna opcija za podjetja, ki še nimajo veliko kapitala. Spletno oglaševanje je za nekatere osebe glavni način zaslužka. Na primer, ko oseba objavi video posnetek na YouTube, so oglasi ter sponzorstva edini vir zaslužka.